„Левски“ е на път да смени генералния си спонсор. По информация на „Тема Спорт“, към клуба вече има конкретни оферти от две водещи букмейкърски компании, които са готови да осигурят по-добри финансови условия от настоящия договор с Palms Bet.
Край на партньорството с Palms Bet?
Контрактът с настоящия генерален спонсор е валиден до 2026 година, но всичко сочи, че няма да бъде подновен. В момента „сините“ получават около 8.5 милиона лева годишно от компанията, чийто собственик е Мило Борисов. Palms Bet застана зад клуба през лятото на 2020 година, в един от най-трудните му периоди.
Нов спонсор, ново име на стадиона
Според изданието, потенциалният нов генерален спонсор може да получи правото името му да бъде добавено към това на легендарния Георги Аспарухов в официалното название на стадиона. Така съоръжението ще носи двойно брандово име — стъпка, която се обсъжда отдавна на „Герена“.
Конкурсът за името на стадиона остава отворен
Още през миналата есен клубът обяви конкурс за ново търговско наименование на стадиона, след изтичането на договора с „Виваком“. Победител така и не бе обявен, а в момента арената продължава да се нарича единствено „Георги Аспарухов – Гунди“.


















